Back in business!

5 månader och en vecka sedan sen jag skrev i bloggen. Förhoppningsvis har jag kvar min läsare :) Väldigt mycket har hänt sedan jag skrev sist så jag tänkte skriva lite om det.

Jag är numera vice butikschef på Netto och trivs jätte bra som det. Madde har blivit faster igen till en liten tjej som heter Engla :) Väldigt vacker på kort och förmodligen lika fin i verkligenheten men jag har inte haft chansen att få träffa henne ännu. Tyvärr så gick Madde mormor bort förra året och det är väldigt tomt utan henne när man hälsar på släkten i Filipstad. Skulle egentligen åkt till kristinehamn på personalfest men ringde och sa att jag inte kunde åka. Jag och Madde hade ett mindre trevlig bråk förut och känner att jag stannar hellre hemma och löser det än att åka iväg.

Älskar dig gumman

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag älskar dig med gubben, tack för att du alltid finns där för mig, vad det än är!

2009-03-07 @ 17:33:31
URL: http://maddardana.blogg.se/
Postat av: björt

hur kommer det sig att det var så länge sen du skrev??

suttit av tid eller?

2009-04-13 @ 15:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0