Ogge

Det har gått 3 år nu sedan en av mina bästa vänner dog i en bilolycka. Tänker ganska ofta på honom och ibland känns det som han fortfarande lever men så är det ju inte tyvärr. Skumt att efter 3 år så känns det fortfarande så jävla overkligt. 11:e september förknippas med World trade center och Anna Lindh men för en annan är det bara Oscar Jansson jag tänker på då. Tänkte att jag skulle gå förbi hans grav ikväll efter jobbet och tända ett ljus om vädret tillåter det. Vila i frid min vän och tack för den tiden vi hade på rud med alla våra vänner.



Kommentarer
Postat av: madde

jag älskar dig så sjukt mycket älskling .. puss din madde

2008-09-11 @ 21:47:43
Postat av: Sandra

Fint Robert . Det är en tung dag för oss alla... Kram mig

2008-09-11 @ 22:56:22
Postat av: madde

nejru baby, du ska icke köpa dom till mig :) men tack ändå.. love you!

2008-09-22 @ 23:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0