3 dagar...

Nytt schema på jobbet innebar 3 dagars ledighet! Händer ju att man är ledig under en helg då o då men 3 dagar är fan lyx. Självklart tar jag vara på dom med att inte göra ett skit. Dator och tv hela dagen har det varit men det är skönt att slippa jobba lite ändå. Det är en massa nya på jobbet som är där på upplärning inför öppningen på Strand. När 5-6 personer frågar om arbetsuppgifter hela tiden så är det inte så kul att jobba hela tiden. Har ingenting emot dom och jag var likadan när jag var på upplärning men jag är inte van med att ge arbetsuppgifter till så många ännu. Bra träning i och för sig så varför gnäller jag egentligen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

UPDATE PLEASE!

2009-01-19 @ 14:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0