Tisdag!

Madde kom hem ifrån filipstad idag och såg jävligt fräsch ut. Hon ser alltid bra ut men idag hade hon varit på frisörsalong och fixat slingor. Mjau :)
Annars har dagen inte bjudit på något speciellt direkt tyvärr och nu sitter jag i väntan på att hon slutar skolan.

Igår så drog jag och Jörgen en sväng på stan och kollade efter kläder. Blev tyvärr inte så mycket men Jörgen köpte ett par skor till sig själv och en bok åt Linda. Jag kammade hem en tumstock för 59:-! på clas ohlson...hur fan kan en tumstock kosta så mycket? Kändes nästan som att jag blev rånad faktiskt. Efter vi hade gjort stan så drog till Pitcher's för att kolla på stockholmsderbyt. Blev en del god mat och några öl på det också, tyvärr så var underhållningen dålig. Gnaget spelade bra i första men efter vilan så gick det åt helvete. Matchen slutade 2-2 och man gick ledsen hem direkt sen. Hade det trevligt annars iaf men synd på matchen bara.

Kommentarer
Postat av: Maddi

Mjaauuuuuuu.. Nice tattoo Günther ;D

2008-08-26 @ 22:26:09
URL: http://maddardana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0