Satans kassor!

Mitt under rusning så dör vår andra kassa och våran tredje kassa är ur funktion sen januari. Folk så glada när det blir lång kö och delar gärna med sig av sin glädje till mig. Vissa har fan svårt att förstå att det är faktiskt inte jag som förstör kassorna. Varför skulle jag vilja göra det? Jävla arslen rent ut sagt.

Vaknade runt 5 imorse och kunde inte somna om med vetskapen att Maddes alarm skulle ringa efter ett tag. Låg och somnade om och vaknade felr talet gånger tills klocken blev efter 9 och då gav jag upp. Gick upp och kollade efter mobilen då jag kände på mig att Madde hade ringt och visst hade hon det. Hon var sugen på att luncha ihop och jag drog en snabb dusch och hoppade på hojjen ner till stan. Kebabtallrik på kebab house blev det som var helt okej. Efter det gick vi en sväng på stan och kollade kläder men det ingen napp tyvärr. Jobbet stod på tur efter lunchen med baby och det slutade ju som det gjorde. Imorgon får vi besök av en massa chefer som ska kolla in butiken så jag hoppas det går bra men det gör det väl säkert inte. Cynisk ibland men vafan jag orkar inte vara positiv hela tiden. Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0