Rastlös

Är kanske ledig imorgon om jag har tur men det känns knappast troligt. Finns för mycket att göra på jobbet så jag sa att det var okej att ringa in mig imorgon. Jag ska träffa Madde på stan efter hon slutar skolan för att beställa en ny förlovningsring åt henne. Den försvann för ett tag sen när vi städade tyvärr. Så det ska bli skönt att slippa se hennes nakna finger nu :)

Hoppas nästan att jag inte vaknar om dom ringer från jobbet imorgon. Måste få spela lite GTA IV imorgon och klara ut det. Hade inte spelat det på över 2 månader förens nån dag sen. Är på sista uppdraget så nu är det fan dags att klara det. Köpte det trots allt i slutet av april men jag är inte den som har bråttom att klara ut ett spel.

Jobbar helgen igen också tyvärr. Förra helgen var fan ingen höjdare så jag hoppas på en mycket bättre helg denna gång. Efter denna helg så är det dags för Måndag till fredag tills sista helgen i september. Ska bli skönt faktiskt måste jag säga då helgen på jobbet är fan så hemskt ibland. Helgen efter så blir det oxhälja uppe i filipstad med Madde. Kan bli en del dricka då :) Helgen efter den kan bli värre dock för då firas Baby som nybliven 22-åring :) YEAH!



Hon kan vara jävligt besvärlig ibland men jag älskar henne mer än allt i denna värld. Jag kan också vara besvärlig förresten, lika bra och gardera sig :)


Kommentarer
Postat av: maddjo

Lägg ens ut den där röjj bilden :P Vad ville du egentligen få sagt där i taxin? :D

2008-08-27 @ 23:21:45
URL: http://maddardana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0