Bakissss

Fan vad jag hatar alkoholens bieffekter. Kräftskivan blev lyckad igår och alla verkade haft det trevligt. Jörgen försvann ganska tidigt då snapsen underskattades. Aja baja du :) Utgång blev det för alla utom mig själv som är portad på ankan tyvärr. Stötte på Tim på stan och han tyckte vi borde dra hem och det gjorde vi. Men ungefär vid färjestadskolan kom jag på att vi borde dricka lite mer så metropol blev. Tack för skjutsen Lina. Efter det drog vi hem till mig och drack lite mer och tjötade lite.



Madde hade oturen att tappa bort sin nya telefon igår tyvärr. Så det var lite svårt att få tag på henne så jag bestämde mig för att gå ut för att leta efter henne och Tim gjorde mig sällskap. Vi behövde inte gå så långt innan jag såg min faster komma körandes och visst satt hon där bak ledsen i bilen. Tack till faster och kusin som fixade skjutsen. Släkten är inte så tokig alltid. Sen blev det mycket kramar då min baby är en känslig liten tjej :) älskar dig gumman <3

Kommentarer
Postat av: madde

Jag älskar dig med älskling :)

2008-08-17 @ 15:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0